Aankomst Yangon

27 september 2015 - Yangon, Myanmar

Als we eindelijk met 1 uur vertraging aankomen in Bangkok, haasten we ons het vliegtuig uit.  Van de 2 uur om over te stappen, is nog maar 1 uur over. Gelukkig worden we net buiten het toestel opgewacht door een medewerker van Bangkok Airways die ons met spoed naar de check-in balie brengt. Gelukkig halen we ook deze vlucht. Na een klein uur vliegen komen we eindelijk aan in Yangon. We worden netjes opgehaald door onze gids en nadat we wat kayat hebben gepind, brengt ze ons naar Hotel 51. Onderweg hebben we tijd om een beeld te krijgen van Yangon. Deze 2de stad van Myanmar heeft 7 miljoen inwoners en ondanks dat het vandaag zondag is, staan de wegen vol met verkeer.

We gunnen onszelf even 2 uurtjes slaap, want met 2 krijsende baby’s aan boord van de vlucht is er van slapen niets gekomen. Aan het eind van de middag nemen we een taxi naar de rivier en genieten we van de zonsondergang op het dakterras van Junior Duck restaurant. Na een heerlijk maal is het tijd om wat slaap in te halen.