Van Balmazújváros via Budapest naar Amsterdam

19 januari 2018 - Schiphol, Nederland

Vanmorgen was het tijd om in te pakken. Omdat we zo nog even richting de Ransuil gaan, kunnen we nog niet alles inpakken.

Na het ontbijt rijden we voor de tweede keer naar de Ransuil. Ze zitten precies op dezelfde plaats en een aantal zitten precies op dezelfde tak.

Dag 9-RansuilOmdat ik net iets sneller klaar ben met het opstellen van mijn camera, kan ik nog een mooie plaat maken van een uil op een prachtige plek. Nog voordat Wim kans heeft om een foto te maken, wordt hij verstoord door een voorbijrijdende auto en vliegt hij weg.

We kunnen nu ook op het terrein van de school komen en daar zitten er een stuk of 10.

Om 10:30 moeten we echt terug naar het hotel om de laatste spullen in te pakken.

Weer terug in het hotel verkleden we onszelf en pakken we snel de laatste spullen in. Nog even de foto's van vanmorgen inlezen en bekijken en dan is het tijd voor de lunch.

Na een heerlijke salade met ijs als dessert, betalen we de drankjes en nemen we afscheid van de eigenaar.

Om iets na twaalf uur zitten we in de auto en rijden we richting de luchthaven.

De rit van Balmazújváros verloopt soepel. Omdat we in het hotel hebben geluncht, rijden we in één keer door.

Dag 9-Wim wacht bij de check-inAls we om iets na tweeën aankomen op de luchthaven gaan we meteen in de rij staan voor de check-in balie voor KLM. Als we aan de beurt zijn, krijgen we te horen dat ze ons nog niet kan inchecken voor Amsterdam. Als ik vraag wanneer dat wel kan, krijg ik een vaag antwoord.

Als 5 minuten later alle balies leeg zijn, loop ik naar een andere balie om te vragen hoe laat de check-in voor Amsterdam start. Dan kan ik ineens wel inchecken.

De volgende stop is de security check. Ook daar zijn we redelijk snel en probleemloos doorheen. Nu nog 1 1/2 uur wachten tot we gaan boarden. Tijd voor een bakkie koffie.

Het begin van de vlucht is een beetje "bumpy" maar dat is gelukkig al snel over.

Verder een rustige vlucht.

We komen zelfs voor schema aan op Schiphol.

Als we richting de auto lopen, krijgen we een enorme hagelbui op ons dak.

Welkom thuis.