De lange weg naar huis van Kathmandu via Doha en Londen naar Amsterdam

17 mei 2005 - Amsterdam, Nederland

Kathmandu - Doha - Londen - Amsterdam
Onze laatste uren in Kathmandu hebben we in Thamel doorgebracht.
Om 17:00 vertrokken we naar de luchthaven voor de terugreis naar Amsterdam.
Helaas liep niet alles zoals gepland. De vlucht naar Doha had in eerst instantie 1 uur vertraging, maar werd later die avond geannuleerd.
Na een overnachting in een door de luchtvaartmaatschappij aangeboden hotel, begon het wachten.
Daar zit je dan, zonder Baggage en zonder enige informatie over hoe het nu verder gaat.
Na een hele morgen wachten bij het hotel, werden we naar de luchthaven gebracht.
Ook daar hebben we uren zitten wachten, zonder enige informatie over het vervolg van de reis.
Uiteindelijk vertrokken we eind van de dag (het is nu al maandag) naar Doha.
Ook daar worden we opgevangen in een hotel buiten de luchthaven, waar we eten krijgen en
een kamer om een uur of wat te rusten.
Als we eindelijk in Londen aankomen, moeten we echt een sprintje trekken om de vlucht naar Amsterdam te halen.
Onze Baggage gaat het echter niet redden, maar dat krijgen we gelukkig bij check-in al te horen dus kunnen we op Schiphol meteen door naar de balie om rapport op te laten maken van
ontbrekende bagage. Als we na ruim 2 dagen eindelijk thuis zijn, willen we nog maar 2 dingen; douchen en slapen.