Buzzard Hide & terugreis naar Amsterdam

9 mei 2019 - Schiphol Airport, Nederland

Na een iets wat korte nacht, worden we met een katerig gevoel wakker.

Enerzijds door de halve liters bier en anderzijds door de uitslag van de wedstrijd.

Na het ontbijt gaan we richting de Buzzard hide.

We carpoolen vandaag met iemand die naar de Well Hide gaat. Gelukkig is de Buzzard Hide de eerste stop.

Ook deze hut is bekend terrein. In de winter hebben we hier een top dag gehad met zon en veel Buizerds.  Nu is dit het terrein van de Hop.

Het duurt niet lang of we hebben de eerst Hop foto's binnen. Naarmate de ochtend vordert, des te lichter het wordt. En als de Hop als een echt model aan het poseren is, hebben we redelijk licht.

Dag 7 - HopDag 7 - Gele KwikstaartDag 7 - Buizerd

Af en toe vliegt de Hop naar het raam, gaat dan op het band voor de ruit zitten en tikt tegen het glas.

We krijgen ook nog bezoek van de Zeearend, Buizerd, Ooievaar, Gele Kwikstaart en Scharrelaar.

Dag 7 - HaasDag 7 - Hop -2-

Om 11:30 uur pakken we onze spullen voor de laatste keer in en wachten we tot de auto ons weer komt ophalen.

In het hotel aangekomen, pakken we snel onze spullen in.

We betalen de drankjes van de afgelopen dagen en nemen afscheid van de eigenaar van het hotel.

Na een rit van zo'n 2 uur komen we aan op de luchthaven. Zodra ik op mijn telefoon kijk, zie ik de vertragingsmeldingen van KLM binnenkomen.

Natuurlijk is de check-in nog niet open, maar we gaan alvast in de rij staan voor de Baggage drop-off.  Als de check-in open gaat, blijken we (op aanwijzing van iemand van de luchthaven) toch in de verkeerde rij te staan.

Dit keer controleren ze bij de Check-in ook de handbagage al. Als ik laat zien wat er in mijn tas zit, krijgen we toestemming om deze als handbagage mee te nemen. Pfffff

Omdat we de lunch hebben overgeslagen, gaan we na de security check eerst even iets eten.

Dag 7 - It's a wrap!

Inmiddels is de vertraging al opgelopen tot 1 uur en 15 minuten.

Na een flinke vertraging kunnen we eindelijk boarden.

De vlucht naar huis verloopt verder soepel.

Helaas missen we op Schiphol net de bus naar huis. Er zit niets ander op dan een half uur wachten op de volgende.

Als we thuis uit de bus stappen, begint het net te regenen. Gelukkig komen we nog redelijk droog thuis aan.