Vlucht van Ivalo naar Schiphol via Helsinki

28 mei 2022 - Schiphol Airport, Nederland

Na een wat mindere nacht (het was erg warm in de kamer), gaat de wekker om 07:00 uur. Na een kop koffie en een koffie broodje op de kamer, rijden we naar de luchthaven. Hier lijkt het uitgestorven, omdat op dit moment maar 1 vlucht vertrekt. Ik koop nog even snel iets voor de buurvrouw voordat we naar de gate lopen en op de binnenkomende vlucht wachten. Als het toestel binnen is, gaat het boarden al snel beginnen.

Dag 11 - Time to go home

Na een vlucht van 25 minuten. komen we aan in Kittila. Na een stop van nog geen uur, Vliegen we verder naar de eindbestemming Helsinki.

Daar aangekomen is het bijna lunchtijd. Omdat we een overstap hebben van bijna 4 uur, gaan we eerst maar even lunchen. We kiezen voor O'Learys; een sportscafe.

Hier genieten we van een heerlijke lunch en proberen hier zoveel mogelijk van onze tijd te blijven zitten.

Eenmaal op Schiphol aangekomen, moeten we ruim 1 uur wachten op onze bagage. Het gebruikelijk excuus; gebrek aan personeel,

Als we onze rugzakken eindelijk op de band zien verschijnen, nemen we afscheid van onze reisgenoten en reizen we met een dubbel gevoel terug naar huis.