Doha - Amsterdam

30 november 2019 - Schiphol, Nederland

Na een relaxte vlucht vol van verwennerij, komen we aan in Doha. We zijn als eerste van boord. Gelukkig kunnen we nog gebruik maken van de security check voor business class passagiers. Het is even zoeken naar het hotel, maar om 00:30 uur stappen we de kamer in. De kamer is fantastisch en er staan 2 bedden in. Binnen een paar minuten liggen we prinsheerlijk in het heerlijke bed. Tijd om te gaan slapen.

Dag 19 - Wakker worden in Doha

Om 06:00 uur krijgen we onze wake-up call. We hebben beide een aantal uren kunnen slapen en na een heerlijke douche en een bakkie koffie, zijn we klaar voor de terugreis. De vlucht vertrekt met een kleine vertraging, maar waarschijnlijk komen we netjes op tijd aan.

Dankzij de hotelkamer op de luchthaven van Doha, komen we redelijk uitgerust aan op Schiphol. Helaas moeten we erg lang wachten totdat onze bagage op de band verschijnt. Dan nog maar even een broodje eten op Schiphol voordat we met de bus naar huis kunnen.