Van Parijs naar Amsterdam

21 maart 2023 - Schiphol Airport, Nederland

Tijdens de vlucht proberen we beide een beetje slaap in te halen. Na de maaltijd en een filmpje even de luiken dicht.

In Parijs aangekomen, moeten we weer de hele riedel van douane en security check doorlopen. Als we in de juiste terminal aangekomen zijn, zoeken we een tafeltje in 1 van de 2 cafeetjes voor een koffie en een muffin. Nu nog even de komende uren doorkomen.

Als we eindelijk kunnen boarden zak ik bijna door m'n hoeven van vermoeidheid.

De vlucht van Parijs naar Amsterdam is weinig spannend. Eenmaal op Schiphol aangekomen, blijkt een deel van onze bagage (mijn rugzak) niet op de band te komen. Schrale troost is dat we niet de enige zijn.

Er zou volgens de KLM een deel van de bagage niet gelost zijn. Na nog een half uur wachten, geven we het op en nemen we de bus naar huis.

Gelukkig zitten onze beide jassen in Wim's rugzak en hoeven we niet te blauwbekken bij de bushalte. Eenmaal tuis, maak ik meteen rapport op. Gezien de meeste vuile was in mijn rugzak zit. Moet ik nog een 36 uur wachten, totdat de pakketbezorger van TPG-Post mijn rugzak komt bezorgen.