Van Vientiane via Pakse naar het Bolovenplateau

12 oktober 2004 - Tad Fane, Laos

Vanmorgen ging de wekker om 04:00 uur.

Dag 13-view from the planeWe hebben het advies gekregen om op tijd (05:00 uur) in te checken voor de vlucht naar Pakse.

Als we daar om 04:45 uur aankomen is het luchthavengebouw nog gesloten.

Vanaf de luchthaven van Pakse namen we een tuk-tuk naar het zuidelijke busstation, om van daaruit verder te reizen naar het Bolovenplateau.Dag 13-vanuit de tuktuk

De bussen zijn een kruising tussen een tuk-tuk en een vrachtwagen en je zit tussen de lokale bevolking met levende kippen, eenden en zakken met levende kikkers.

Dag 13-hoogste waterval van LaosWe moesten bij kilometerpaal 38 uit de bus en toen was het nog 1 kilometer lopen naar Tad Fane Resort.

Vanuit de lodge heb je een fantastisch uitzicht over de hoogste waterval van Laos.

Gezien we hier de enige gasten zijn, zijn de mogelijkheden wat betreft activiteiten beperkt en dit doet ons ook nu al besluiten om hier eerder weg te gaan.