Vlucht van Winnipeg naar Toronto

2 november 2014 - Toronto, Canada

Na een wat onrustige nacht wordt ik om 05:30 uur wakker. Om 06:30 moeten de tassen buiten de kamer klaar staan en om 06:45 gaat de transfer naar de luchthaven. Er staat voor iedereen die vroeg naar de luchthaven moet een paked breakfast klaar in de lobby. De vluchten staan er ok voor en als we aankomen bij de check-in, krijgen we meteen stoelen. Helaas heeft de vlucht een uur vertraging, maar dat geeft ons eigenlijk alleen maar extra tijd om te ontbijten en een hotel te boeken .

Dag 10 zonsopkomst Luchthaven van WinnipegAls de vlucht eindelijk vertrekt, zijn we met twee uur in Toronto. Onze bagage is redelijk snel op de band en binnen no-time zijn we in ons hotel. We hebben bewust gekozen voor een hotel aan de andere kant van het centrum.

Als we gesetteld zijn gaan we eerst lunchen. Jonge street is ook nu op loopafstand en daar belanden we bij een Thais restaurant Salad King, waar je een heerlijke thaise maaltijd kan eten. Het restaurant staat vol met lange tafels en het menu staat op de placemat en je kan tot 20 peper toevoegen aan je maaltijd.

Na de lunch lopend we terug naar het hotel om de tour naar de Niagara Falls te boeken. De rest van de middag gebruiken we om even bij te komen van de lange dagen in Churchill. We eten een burger bij Wild Wings en gaan dan lekker vroeg naar bed. We worden oud