Van Karijini National Park naar Coral Bay

14 september 2012 - Coral Bay, Australië

Voor vandaag stond de langste rit van de reis op het programma; bijna 700 kilometer.

Om 06:30 uur reden we de camping af. De eerst stop zou in Tom Price zijn, maar omdat op dit tijdstip de winkels toch niet open zijn, rijden we meteen door. Na zo’n 400 kilometer komen we bij het eerst roadhouse. Hier gooien we de tank vol en eten we van een vroege lunch.

Dag 17 - Coral BayUiteindelijk komen we om 14:30 uur aan in Coral Bay. De camping hebben we zo gevonden, maar de beschikbaarheid is een beetje moeilijk. We hebben nu plek 23 met uitzicht op de oceaan voor 1 nacht. Voor de 2de nacht hebben we plek 30. Mogelijk kunnen we daar 2 nachten blijven staan, anders moeten we naar een non-powered plek verhuizen voor de laatste nacht.

Het goede nieuws is dat we voor zondag een duiktour hebben geboekt. Er moet wel een instructeur met ons mee omdat onze laatste duik langer geleden is dan 8 maanden.

Dag 17 - Zonsondergang in Coral BayKosten hiervoor komen bovenop de kosten van de tour en zijn $60 per persoon. Heb ik wel meteen een mooi, verlaat, verjaardagscadeau voor Wim.

De rest van de middag hebben we op het strand doorgebracht. Met een prachtige zonsondergang sluiten we deze dag af.