Van Etosha naar Popa Falls

8 april 2003 - DIvundu, Namibië

We zijn zeer vroeg opgestaan omdat we vandaag een erg lange rit voor de boeg hebben.

Als we om 07:00 uur bij de poort van de campsite staan, blijkt dat ze afgelopen weekeind zijn overgegaan op hun zomer/wintertijd. Het is dus nog maar 06:00 uur.

Tijdens de rit naar de poort van het park zien we het vertrouwde beeld van Zebra's, Springbokken en Giraffes.

Dag 19 - The Poppa FallsDe rit naar Poppa Falls is lang, maar de weg is erg goed en met 110 kilometer per uur schieten we lekker op. We bevinden ons nu op de Caprivistrip. Een strook land aan de grens met Angola. Over dit gebied lees je allerlei wilde verhalen. Een Zwitsers gezin is hier een aantal jaren geleden vermoord en sindsdien wordt het afgeraden er te reizen. Wij hebben er geen noemenswaardige problemen ervaren. Na een lange vermoeiende rit kwamen we aan in

Poppa Falls, een klein park met een eenvoudige camping. De waterval stelt niet zoveel voor, maar het geluid van het vallende water zorgt er wel voor dat we beide lekker slapen.