Van Harnas Wildlife Foundation naar Okahandja

17 april 2003 - Okahandja, Namibië

Na Dag 28 - Cheetah tijden ochtendrondehet ontbijt hebben we een 4 uur durende tour gemaakt. Tijden deze toer ga je mee tijdens het voederen van de dieren.

De eerste stop waren de luipaarden. Dag 28 - Cheetah met trekDaarna volgde de Cheeta's. Hier ging de hele auto het verblijf in en liepen de Cheeta's vrij rond de auto. Vervolgens gingen we naar de meest omstreden bewoner van Harnas; de Wild Dog. Het fokprogramma van deze dieren is al jaren een punt van discussie.

Na het voeren van de Leeuwen, de Mongoose en de Bavianen liep de tour op een eind.

Daarna zijn snel op pad gegaan. Omdat het einde van de reis in zicht komt, wilde we in de omgeving van Windhoek overnachten. Uiteindelijk besluiten we om in Okahandja Lodge te overnachten. Omdat we nu eens niet zelf willen koken, eten we in het restaurant. Carolien had Zebra als voorafje en Wim koos voor een gerecht met Impala. Als hoofdgerecht hadden we beide een Kudu gerecht. Dit was zonder enige twijfel het beste eten wat we in Namibië hebben gegeten.