Amsterdam – Quito

28 september 2001 - Quito, Ecuador

Goed nieuws!
We zijn al ingecheckt en er moeten wel vreemde dingen gebeuren om nog van de vlucht gegooid te kunnen worden.

Gisteren waren we vol goede moed over onze kansen om stand-by naar Quito te reizen naar Schiphol vertrokken. Het was een drukke boel bij de gate... Na uren wachten en in spanning te hebben gezeten, bleek dat de vlucht vol zal. We konden dus niet mee. Bij de bagage afdeling blijkt dat onze bagage toch was mee gegaan naar Quito. Helaas hadden ze 2 uur nodig om dat te ontdekken. Zonder bagage dan toch maar naar huis. Helaas waren alle mogelijke vluchten al te ver overboekt. Onze kansen om stand-by in Quito te komen waren erg klein. Uiteindelijke maar besloten om een ticket te kopen.

Op het stuk van Amsterdam naar Curacao hebben we erg genoten van onze status van Honeymoon couple. Lekker champagne gehad en vlak voor de tussenlanding kregen we nog een cadeautje van de crew. Na de tussenlanding op Curacao hadden we ook nog een tussenlanding op Guayaquil.