Van Amsterdam via Bangkok naar Chiang Mai

30 september 2004 - Chiang Mai, Thailand

Na een vlucht van 10 uur zijn we in Bangkok aangekomen.

Gelukkig hadden we ruim voldoende tijd om onze vlucht naar Chiang Mai te halen.We moesten eerst met onze bagage door de douane en vervolgens inchecken voor de binnenlandse vlucht.Gelukkig kregen we meteen een stoel en zaten we een uur later aan boord.

Na een korte transfer een uurtje rusten en een frisse douche zijn we Chiang Mai ingegaan.

Al snel werden we aangesproken door een gids die ons een tour naar Wat Phra That kon aanbieden voor 500 thb. Helaas stond een deel van de tempel in de steigers, maar een bezoekje aan deze tempel is zeer de moeite waard.

Dag 1-Wat Phra That ko (1)  Dag 1-Carolien bij Wat Phra That ko  Dag 1-Wat Phra That ko (4)

Op de terugweg hebben we nog een stop gemaakt bij Wat Phra Singh.

Hier kregen we onverwacht een rondleiding van n van de jonge monniken en werden we in de gelegenheid gesteld om de 500 jaar oude Boeddha van deze tempel te fotograferen.

Dag 1- monnik bij Wat Phra Singh   Dag 1- Jonge monniken bijWat Phra Singh  Dag 1- Wat Phra Singh