Amsterdam - Bucharest

7 april 2017 - Bucharest, Roemenië

Vandaag geen extreem vroege vlucht en IPB spanning, maar een rustige ochtend zonder stress.

De spanning werd wel een beetje hoger op Schiphol. Ik heb nog geen ervaring met het reizen met een tas vol camera's. Natuurlijk moest alles uit de cameratas. Opvallend was ook dat de persoonlijke controle erg streng was.

Gelukkig kwamen onze spullen wel direct door de scanner controle en hoefde we niet te wachten op de handmatige controle.

Na een burger op de luchthaven is het tijd om naar de gate te gaan.

Op deze vlucht is men extra alert op grotere stukken handbagage, maar ook daar hebben we geen problemen. Pfff.

De vlucht verloopt rustig. Eenmaal aangekomen is het even wachten op mijn rugzak, maar eenmaal buiten, hebben we onze chauffeur al snel gevonden.

De rit naar het hotel duurt bijna een uur. Ook hier is de vrijdagavondspits druk.

In de hotelkamer vinden we een brief van Wildpix met een uitnodiging voor het diner.

Tijdens het diner maken we kennis met onze reisgenoten.

De groep bestaat buiten ons 2 uit nog 4 fotografen uit België en Han Bouwmeester die namens Wildpix de groep zal begeleiden.