Vlucht van Kaapstad naar Windhoek en door naar Rehoboth

28 maart 2003 - Rehoboth, Namibië

07:00 uur

We zitten in het vliegtuig naar Windhoek in Namibië. Het had wat voeten in aarde om aan boord te komen. De luchtvaartmaatschappij had ons namelijk van de vlucht gegooid, omdat de ticketnummers niet waren doorgelopen in hun systeem. Gelukkig konden ze onze reservering nog wel herstellen, maar het koste ons wel een hoop tijd en stress.

19:30 Even een moment rust!

Na ruim een uur in de rij te hebben gestaan, kwamen we eindelijk door de paspoort controle. Gelukkig hadden we onze transfer al snel gevonden en hij bracht ons naar Windhoek.

Bij het autoverhuurbedrijf hebben we het papierwerk geregeld en een korte uitleg gekregen van de auto. Daarna werden we naar 1 van Windhoeks winkelcentra gedirigeerd om inkopen te doen. Nog even de auto volgetankt en dan op naar Rehoboth. Dit plaatsje ligt op 80 km van Windhoek.

Dag 8 - Lake Oanob ResortWe hebben besloten om vandaag nog niet te gaan kamperen, zodat we eerst alle in orde kunnen maken. Bij Rehoboth zijn we onze eerste grindweg opgegaan op weg naar Lake Oanob resort. Dit is een schitterend gelegen kamp aan een groot stuwmeer.

Gelukkig was er nog een chalet beschikbaar. Het is hier wel prijzig, maar dan heb je ook een fantastisch huis tot je beschikking. Al met al een spannende dag met een mooi einde.

Oh ja, bijna vergeten te schrijven dat we ook de tent een keer hebben opgezet. Deze tent staat op het dak van de auto. Het was even puzzelen, maar we zijn er (denk ik) helemaal uit.