Naam:
Foto’s:
3648
Video’s:

Over ons

We zijn een reislustig stel woonachtig in het groene hart.

Inmiddels hebben we al aardig wat van de wereld gezien, maar nog steeds opzoek naar nieuwe avonturen en ervaringen.

Wim is de reisfotograaf van ons tweeën en Carolien is verantwoordelijk voor de video verslagen.

De video verslagen zijn te vinden op deze site, maar op ons videokanalen op YouTube en Dailymotion zijn ook reisverslagen te vinden van onze kortere trips.

De fotoverslagen zijn te vinden op deze site, mijn website en op Flickr: Carolien &  Wim

Veel lees en kijk plezier.

Bezochte landen

Wij hebben 57 landen (23%) bezocht:

Antarctica, Argentinië, Australië, Bahama's, België, Bhutan, Bolivia, Botswana, Bulgarije, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Curaçao, Duitsland, Ecuador, Finland, Frankrijk, Gambia, Hongarije, India, Indonesië, Italië, Kazachstan, Kenia, Laos, Maleisië, Malta, Mexico, Myanmar, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Noorwegen, Oeganda, Oekraïne, Peru, Portugal, Qatar, Roemenië, Rusland, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Tanzania, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zweden.