Van Extremadura via Madrid naar Amsterdam

18 september 2019 - Schiphol Airport, Nederland

Vanmorgen ging de wekker om 06:30. We nemen ruim de tijd om te douchen, te ontbijten en de laatste spullen in te pakken.

Net voor 08:00 uur zitten we in de auto.

De vlucht ziet er nog steeds goed uit en het aantal lege stoelen loopt alleen maar op.

Om 10:30 zijn we bij de luchthaven en leveren we de auto in. Helaas hebben we in de buurt van de luchthaven geen pompstation kunnen vinden, dus leveren we hem in met een lege tank.

Zodra we in het luchthavengebouw zijn, zoeken we een restaurant op voor een bakkie koffie.

Als we in de vertrekhal aankomen, is het opvallend rustig bij de balie van KLM.

We kunnen gelukkig gewoon inchecken, maar onze ruimbagage zal hier in Madrid achterblijven.

Dag 6 - Tijd om naar huis te gaan

Bij de gate wachten we braaf totdat we stoelen krijgen.

Het duurt toch nog even voordat de stoelen krijgen. Via de KLM app weet ik al bijna een kwartier dat we stoelen hebben, voordat we uiteindelijk de boardingpasses krijgen.

We zitten op de eerste rij van de economy class, achter een hele lege rij van de business class.

De vlucht verloopt erg rustig. Net na het opstijgen verhuizen 2 passagiers van de rij naast ons naar de business class. Hierdoor verhuisd de man naast me naar de andere kant en hebben wij de rij met 3 stoelen voor ons tweeën.

De crew komt ook nog even een praatje maken, maar die hebben het tevens druk met het beantwoorden van vragen over de ruimbagage.

Dag 6 - in de wolken

We landen ruim voor de officiële aankomsttijd en binnen no-time zijn we het toestel uit. Omdat we geen bagage aan boord hebben, kunnen we meteen doorlopen naar de bushalte. Gelukkig komt de bus bijna meteen aanrijden en kunnen we meteen instappen. Nu nog even een rapport opmaken van onze bagage en wachten tot die ook aankomt.