Vlucht van Paaseiland naar Santiago

9 november 2013 - Santiago, Chili

Vanmorgen hebben we onze spullen weer ingepakt en Wim heeft samen met Paul de huurauto ingeleverd. Daar kreeg Wim ook nog een status update over de jongen die we naar het ziekenhuis hadden gebracht. Hij was er erg slecht aandoe toen hij zich meldde bij het verhuurbedrijf. Hij had een pijnstiller gekregen waarvoor hij allergisch bleek te zijn. Voor hem was het einde reis. Hij zou nog een week in Chili blijven, maar is uiteindelijk meteen terug gevlogen naar huis. Wim heeft zijn email adres achtergelaten want hij wilde ons nog een bedankje sturen. We gaan het horen.

De rest van de morgen hebben we wat zitten lezen totdat de taxi ons kwam halen. Als we onze bagage hebben afgeven wachten we totdat het vliegtuig is geland en schoongemaakt. We vertrekken 10 minuten voor schema en dat is lekker. De dame die in eerste instantie naast me zit, heeft een andere stoel gevonden, naast haar vriendin, dus hebben we een rij van 3 voor onszelf. Tijd voor een filmpje.....

Als we uiteindelijk in Santiago aankomen, hoeven we alleen maar de weg over te steken naar het Holiday Inn. Na een lekkere steak in het restaurant van het hotel is het alweer tijd om te gaan slapen. Morgen moeten we niet te laat op, want we moeten om 10:00 uur alweer uitchecken.