Van Bakhtapur naar Nagarkot (1.873 meter)

26 april 2005 - Nagarkot, Nepal

Dag 04 - Vertrek uit BhaktapurVanochtend zijn we vanuit Bhaktapur vertrokken voor een wandeling naar Nagarot.

De eerste uren liepen we door de stad en de omringende dorpjes.

Dag 04 - Onderweg naar NagarkotGeleidelijk aan werd de route wat steiler en kwamen we in een gebied waar nauwelijks nog autoverkeer mogelijk was.

Al snel haakten de eerste 2 reisgenoten af. Ze konden het straffe looptempo van de gids niet meer volhouden.

Ze werden op de lokale bus naar Nagarkot gezet. De rest van de groep ging in een stevig tempo door en het werd voor iedereen flink afzien.

Dag 04 - Deze groep haalde Nagarkot te voetIn Nagarkot aangekomen , moesten we nog een flink stuk lopen naar het hotel. We hebben een mooi hutje met uitzicht op de Himalaya .

Dag 04 - uitzicht vanaf het hotel in Nagarkot

Helaas is het bewolkt en zien we alleen de contouren van deze indrukwekkende bergen.

In de nacht krijgen we ook nog eens een hagelbui en onweer op ons dak. Geeft nu even niets, we zitten droog. Hopelijk is morgen het zicht beter als we wakker worden.