Van Singapore naar Brisbane

17 mei 2014 - Singapore, Singapore

Als we aan het eind van de middag komen we aan in Singapore. Als eerste checken we op het mogelijk is om via de transfer balie in te check voor de vlucht naar Brisbane. Dat is niet alleen mogelijk, maar we krijgen ook meteen een instapkaart met stoelnummer.

Na deze fijne meevaller, kunnen we ons ook meteen richten op het boeken van een hotel. Je heb op de luchthaven overal terminals met gratis internet, dus dat was ook zo geregeld. Om de resterende 2 uur te doden, zijn we een burger gaan eten bij dezelfde Burger King als 2 jaar geleden.

Dag 2 - Nog even volhoudenToen was het alweer tijd om naar de gate te gaan en te gaan boarden. Als we helemaal klaar zitten voor vertrek heeft de captain nog een fijne mededeling; ze kunnen 1 van de motoren niet op de gebruikelijke manier starten en ze gaan de push-back gebruiken om de motor aan de praat te krijgen. Gaan ze het vliegtuig aanduwen ?? Heb ik dan toch te snel de overige tickets gerefund?

Als we een paar minuten in de lucht zitten, beginnen we er eindelijk vertrouwen in de krijgen dat we Brisbane gaan halen. Nu nog 6 uur en 40 minuten te gaan.....