Kathmandu naar Amsterdam

7 oktober 2016 - Amsterdam, Nederland

De wekker gaat veel te vroeg, maar Sunil staat om 06:30 voor het hotel.

Helaas is er vanmorgen geen warm water, dan maar een koude douche. Nog even een laatste check en dan naar beneden. Er liggen 2 ontbijtboxes voor ons klaar, zodat er niet met een rammelde maag aan boord gaan.

Na het inchecken, wisselen we onze laatste roepies in en onder het genot van ons ontbijt vullen we de departure formulieren in. De security check valtt gelukkig mee en we zijn binnen een redelijke tijd bij de gate.

Vlucht KTM-AMS

Het is jammer dat we nogal een tijd moeten wachten voordat we eindelijk vertrekken.

Als we op Istanbul aankomen hebben we nog 20 minuten voordat de vlucht naar Amsterdam gaat boarden. Net genoeg tijd voor een toilet bezoek. Bij de gate aangekomen, beginnen ze meteen met boarden. Nu maar hopen dat de bagage ook mee komt.

Op Schiphol aangekomen, moeten we erg lang op de bagage wachten. Gelukkig komen onze rugzakken redelijk vroeg op de band en minnen we naar huis. Het zit er op.