Van Gili Meno via Denpasar naar Amsterdam

19 mei 2010 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Dag 23 - Afscheid van Gili MenoVanmorgen werden we om 10:00 uur per boot naar Gili Trawangan gebracht. Vandaar gingen er per Gili Cat naar Padangbai op Bali. De Gili Cat is een snelle, gesloten boot die tussen Bali-Lombok en Gili Trawangan vaart. Binnen 1,5 uur sta je op Bali. Daar aangekomen, bleek onze transfer er nog niet te zijn. Een andere chauffeur, die een stel naar Ubud moest brengen, neemt ons alvast mee en kan ons eventueel ook naar Sanur brengen. Als we in Sanur aankomen, hebben we nog 3 uur voordat we naar de luchthaven moeten.

De vlucht staat er goed voor, dus we verwachten geen problemen. De vlucht vertrekt uiteindelijk met een vertraging van 30 minuten, maar wij zitten aan boord. We hebben zelfs nog 2 stoelen naast elkaar.

In Singapore gaat het hele spul weer van boord en begint het wachten voor ons weer opnieuw. We zijn niet de enige IPB-ers, maar gelukkig hoeven we niet zo erg lang te wachten op onze stoelen. We hebben weer 2 stoelen naast elkaar. In het toestel blijken we zelfs bij de nooduitgang te zitten. Beter kan het bijna niet.