Amsterdam - Budapest - Balmazújváros

11 januari 2018 - Balmazújváros, Hongarije

Voor ons gevoel liep alles voorspoedig, maar op Schiphol aangekomen blijkt dat we krap in de tijd zitten. In de rij voor de bagage drop-off zien we de tijd langzaam richting de uiterste tijd voor de bagage afgifte kruipen.

Met nog 10 minuten op de klok staan er nog 15 passagiers voor ons. Ik besluit naar voren te lopen en iemand van het grondpersoneel aan te spreken. Gelukkig reageert ze accuraat, haalt Wim uit de rij en brengt ons naar een lege incheckbalie waar ze ons verder helpen. Ppppfff dat was close.

Dag 1-Achter de wolken ....Bij de security check loopt alles voorspoedig en ondanks dat beide cameratassen nogmaals gecheckt moeten worden, zijn we er in 10 minuten doorheen.

Bij de gate aangekomen, zijn ze al aan het boarden. De vlucht zit erg vol, maar gelukkig kunnen we onze cameratassen nog kwijt.

Dag 1-LunchtijdAankomst in Budapest. Als we de bagage hebben opgehaald en naar buiten lopen, zien we onze chauffeur al staan. Om 12:45 verlaten we de parkeerplaats van de luchthaven en beginnen we aan de rit van ruim twee uur.Dag 1-Tijd voor een biertje

Ongeveer halverwege stoppen we voor een late lunch bij een pompstation. Na een broodje vervolgen we onze weg weer.

Om 15:00 uur komen we aan bij ons hotel in Balmazújváros. Omdat we de eerst van de groep zijn, hebben we de keuze uit 2 kamers. We nemen de ruimste kamer met een enorme badkamer en 2 toiletten. Na een welkomst biertje, gaan we naar onze kamer om uit te pakken.

Dag 1-Onze zeer ruime kamer   Dag 1-Badkamer

Na een heerlijk diner maken we ons op voor de dag van morgen. Nog even de cameraspullen in orde maken en dan lekker slapen.